|
Продовжуємо традицію! Вже другий рік поспіль в рамках тижня товарознавчо-комерційних дисциплін проводиться новий комунікаційний проект – фестиваль студентської реклами «РЕКЛАМА-fest». У конкурсній програмі фестивалю беруть участь творчі роботи студентів 3 курсу спеціальності «Товарознавство та комерційна діяльність». Кожна з шести аматорських рекламних агенцій запропонувала три рекламні продукти: макет реклами на білборді, рекламні аудіо та відеоролик, які складали основу комерційної або соціальної рекламної кампанії на вільну тематику.
|
Оцінювало конкурсну програму компетентне журі, яке визначило переможців у таких номінаціях:
- Краща реклама на білборді
- Краща аудіореклама
- Краща відеореклама
- Краща креативна ідея,
а також Гран-прі фестивалю – Краща рекламна кампанія.
Переможці у номінаціях отримали пам’ятні дипломи фестивалю.
Формат фестивалю студентської реклами «РЕКЛАМА-fest» можна сміливо визначити, як креативний форум. Бажаємо всім молодим талантам на майбутнє ще сміливіших творчих задумів, впевненості та креативної майстерності!
|